Nejprve si v laboratorních pláštích fyzicky prozkoumali rozdíly mezi elektronickým a klasickým mikroskopem, na kterých dále pracovali se vzorky tkání a pletiv, které zpracovali ve své skupinové práci.
Po vydatné svačině, kterou škola pro všechny zúčastněné připravila, se vydali za druhým úkolem, který se ukrýval za tajemným názvem „Tajuplná krabička“, ze které měli určit její obsah. Ten tvořily soví vývržky, které naši vědci dále preparovali, sepisovali obsah a zkoumali jej pod mikroskopy.
Ke třetímu a poslednímu úkolu se všichni z laboratoře přesunuli do školní mini ZOO, ve které se seznámili s místními mazlíčky a dále s nimi pracovali na tom, jak je úspěšně chovat v zajetí.
Akci začala i ukončila paní ředitelka se svými kolegyněmi z učitelského sboru, poděkovala dětem za skvělou spolupráci a pochválila jejich vztah k přírodě.
Brainshoping se dle dětí velmi povedl a znalecky si jej pochvalovali.
Martin Zvorník, učitel