Partneři
Kotva

  

   

  

 

  

   

 

PROJEKTY
Aktuality
On-line zápisy do 1. třídy pro školní rok 2021/2022
26.3.2021

Pro informace k on-line zápisu klikni na:

On-line zápis - podání přihlášky
26.3.2021

Pro zapsání dítěte do školy klikni na tento banner:

Slepé mapy
19.3.2021

Chceš vědět, jak jsi na tom s geografií? Vyzkoušej si slepé mapy. Odkaz najdeš v tomto článku nebo v sekci Výuka 

Nábor do sportovní třídy pro školní rok 2021/2022
28.2.2021

Jsi "páťák" a rád sportuješ? Informace o tom, jak se přihlásit do sportovní třídy najdeš v tomto článku nebo na Blogu školy.

Hledáme učitele s aprobací Pracovní činnosti
29.8.2020

Přijmeme kvalifikovaného aprobovaného učitele pracovních činností
(dílnaře). Na dobu určitou pro školní rok 2020/2021, úvazek tři hodiny týdně.
Zájemci se mohou hlásit osobně ve škole, na mail: skola@3zscv.cz nebo
telefonicky na 474 651 418.

Miloslav Hons, ředitel školy

Dlouholetá spolupráce s klubem zápasu CZECH WRESTLING Chomutov
13.8.2020

Přečtěte si zajímavé informace o dlouholeté spolupráci naší školy s klubem zápasu v tomto článku v sekci "Spolupráce s externími organizacemi".

Mapa webu

Obecné informace

Vloženo: 7.12.2015 | Autor: Administrátor| Zobrazeno: 6784x |

  • Pro výdej stravy je potřeba zakoupit identifikační médium (čip),  podle kterého je strávník identifikován při výdeji stravy. Toto se provádí osobně v kanceláři vedoucí školní jídelny. Koupí čipu/karty je strávník zapsán do matriky školní jídelny. Zároveň dostane jméno a heslo pro objednávání stravy na internetu a sledování svého konta.
  • Přihlašování či odhlašování obědů se provádí vždy den předem (pracovní den předem). Telefonicky nejpozději do 14:00 hodin, po internetu do 13:00 hodin.
  • Přihlašování obědů se provádí osobně po zaplacení patřičné částky za oběd. Telefonicky, či internetem jen v případě nenulové částky na kontě strávníka.
  • Odhlašování obědů se provádí osobně, telefonicky či internetem. V případě, že není oběd řádně odhlášen, je povinen strávník oběd uhradit.
  • Peníze za odhlášené stravné se odečítají při další koupi obědů.
  • Strávníci mají možnost se seznámit s jídelníčky na vývěskách ve školní jídelně, resp. na internetových stránkách školy.
  • Výdej stravy se provádí na základě kontroly čipu u výdejního pultu.
  • V případě zapomenutí čipu je strávník povinen si u vedoucí školní jídelny vyzvednout náhradní stravenku, na kterou mu bude vydán oběd.
  • V případě ztráty čipu nahlásí tuto ztrátu strávník neprodleně vedoucí školní jídelny. Dále je povinen si znovu zakoupit identifikační médium (čip).
  • V případě nemoci žáků a zaměstnanců se oběd do jídlonosičů vydává jen první den nemoci.
  • Jídlo odebírané do jídlonosiče je nutno odebrat nejpozději 5 minut před výdejem jídla, tedy nejpozději v 11:40 hod. Výdej jídla do jídlonosiče se provádí ve školní jídelně pouze u výdejního okénka.
  • Převzetí oběda do jídlonosiče potvrdí strávník v sešitu odebrané stravy u výdejního okénka, ve kterém je současně uvedena doba uvaření stravy a maximální doba pro konzumaci.
  • Stravu vydanou do jídlonosiče je strávník povinen spotřebovat v den vydání nejpozději do čtyř hodin od uvaření.
  • Součástí každého teplého jídla je nápoj. Nápoje jsou připravovány do výdejního automatu a strávník se obsluhuje sám.
  • Použité nádobí odkládají strávníci na odkládací pult, kde je odebírá pracovník kuchyně.
  • Strávníci se vyzývají, aby se ve školní jídelně chovali ohleduplně a dodržovali zásady společenských pravidel při stolování.
  • V době konzumace oběda ve školní jídelně je zakázána přítomnost osob, které žáky pouze doprovázejí a v jídelně se nestravují.