Partneři
Kotva

  

   

  

 

  

   

 

PROJEKTY
Aktuality
Informativní schůzka rodičů budoucích prvňáčků
15.6.2020

Schůzka se uskuteční v pondělí 22. 6. 202016 hodin ve školní jídelně v budově ZŠ Chomutov, Na Příkopech 895 (hlavní vchod školy z ulice Na Příkopech).

Vzhledem k současné epidemiologické situaci žádáme rodiče, aby se dostavili bez dětí. Děkujeme.

Přihlašování dětí do školní družiny na školní rok 2020/2021
12.6.2020

Důležité informace o přihlášení dítěte do školní družiny na nový školní rok 2020/2021 a novou přihlášku najdete v tomto článku.

Ředitelské volno
8.6.2020

Ředitel školy rozhodl O udělení ředitelského volna na pondělí 29. a úterý 30. června 2020.

Informace vedoucí školní jídelny - stravné na měsíc červen 2020
28.5.2020

O platbě stravného na poslední měsíc školního roku červen si přečtěte v tomto článku.

Eliška Marešová

vedoucí školní jídelny

Organizace docházky do školy žáků 6. - 8. ročníků od 8. 6. 2020
27.5.2020

Vážení rodiče,

od 8. 6. 2020 může Vaše dítě docházet do školy. Prosím, přečtěte si pečlivě následující článek, kde jsou informace pro tuto docházku a veškeré nutné dokumenty, které je potřeba doručit do školy do 3. 6. 2020.

Miloslav Hons

ředitel školy

Vážení rodiče žáků 1. stupně, kteří od 25. 5. 2020 budou docházet do školy,
21.5.2020

nezapoměňte objednat obědy pro své dítě (pokud jste v návratce uvedli, že chcete pro Vaše dítě  zajistit obědy ve školní jídelně), pomocí objednávek přes internet (týká se i rodičů, kteří platí stravné na účet školy) na účtu strávníka. Objednávky oběda musíte provést sami, nejpozději však do pátku 21. 5. 2020. Jinak Vaše dítě nebude mít oběd zajištěn.

Eliška Marešová, vedoucí školní jídelny

Změna termínu ŠvP pro 5. ročníky
15.5.2020

Vážení rodiče žáků 5. ročníku,

vzhledem k situaci vzniklé koronavirovou pandemií nemůžeme uskutečnit ŠvP v původním termínu. Navrhujeme jiný termín. Více informací a návratku najdete v tomto článku. Prosím o doručení návratky nejpozději do 19. 5. 2020.

Miloslav Hons, ředitel školy

Organizace docházky do školy žáků 1. stupně od 25. 5. 2020
10.5.2020

Vážení rodiče,

od 25. 5. 2020 může Vaše dítě docházet do školy. Prosím, přečtěte si pečlivě následující článek, kde jsou pravidla pro tuto docházku a veškeré nutné dokumenty, které je potřeba doručit do školy do 18. 5. 2020.

Miloslav Hons

ředitel školy

Rozhodnutí o přijetí dětí k základnímu vzdělávání ve školním roce 20209/2021
7.5.2020

Ředitel základní školy, jejíž činnost vykonává Základní škola Chomutov, Na Příkopech 895 podle platné legislativy (školský zákon, správní řád), projednal žádosti o přijetí dětí k základnímu vzdělávání pro školní rok 2020/2021 a rozhodl. Více informací a právní dokument naleznete v tomto článku.

Výuka 9. ročníků od 11. 5. 2020
4.5.2020

Přečtěte si na blogu školy informace o organizaci výuky (konzultacích) pro žáky 9. ročníku od 11. 5. 2020.

Sportovní třída 2020/2021
9.4.2020

Termín podávání přihlášek do sportovní třídy šk. roku 2020/2021 je prodloužen do 22. 5. 2020. Přihlášku a více informací naleznete v článku.

Otevřen zápis do 1. tříd šk. roku 2020/2021
2.4.2020

Další informace zde

Zápis do 1. tříd školního roku 2020/2021
31.3.2020

Odbor školství Magistrátu Města Chomutov vydal souhrnné informace o Zápisu dětí do 1. tříd školního roku 2020/2021 pro všechny školy v Chomutově. Tyto nové informace a celý dokument najdete zde.

Mapa webu

Řád školní jídelny

Vloženo: 19.8.2015 | Zobrazeno: 4808x |

Vnitřní řád školní jídelny pro školní rok 2019/2020 zůstává nezměněn.

 VNITŘNÍ ŘÁD ŠKOLNÍ JÍDELNY (Velikost: 313.66 kB) pro školní rok 2018/2019
 VNITŘNÍ ŘÁD ŠKOLNÍ JÍDELNY (Velikost: 413.12 kB) pro školní rok 2016/2017

 

  • Pro výdej stravy je potřeba zakoupit identifikační médium (čip),  podle kterého je strávník identifikován při výdeji stravy. Toto se provádí osobně v kanceláři vedoucí školní jídelny. Koupí čipu/karty je strávník zapsán do matriky školní jídelny. Zároveň dostane jméno a heslo pro objednávání stravy na internetu a sledování svého konta.
  • Přihlašování či odhlašování obědů se provádí vždy den předem (pracovní den předem). Telefonicky nejpozději do 14:00 hodin, po internetu do 13:00 hodin.
  • Přihlašování obědů se provádí osobně po zaplacení patřičné částky za oběd. Telefonicky, či internetem jen v případě nenulové částky na kontě strávníka.
  • Odhlašování obědů se provádí osobně, telefonicky či internetem. V případě, že není oběd řádně odhlášen, je povinen strávník oběd uhradit.
  • Peníze za odhlášené stravné se odečítají při další koupi obědů.
  • Strávníci mají možnost se seznámit s jídelníčky na vývěskách ve školní jídelně, resp. na internetových stránkách školy.
  • Výdej stravy se provádí na základě kontroly čipu u výdejního pultu.
  • V případě zapomenutí čipu je strávník povinen si u vedoucí školní jídelny vyzvednout náhradní stravenku, na kterou mu bude vydán oběd.
  • V případě ztráty čipu nahlásí tuto ztrátu strávník neprodleně vedoucí školní jídelny. Dále je povinen si znovu zakoupit identifikační médium (čip).
  • V případě nemoci žáků a zaměstnanců se oběd do jídlonosičů vydává jen první den nemoci.
  • Jídlo odebírané do jídlonosiče je nutno odebrat nejpozději 5 minut před výdejem jídla, tedy nejpozději v 11:40 hod. Výdej jídla do jídlonosiče se provádí ve školní jídelně pouze u výdejního okénka.
  • Převzetí oběda do jídlonosiče potvrdí strávník v sešitu odebrané stravy u výdejního okénka, ve kterém je současně uvedena doba uvaření stravy a maximální doba pro konzumaci.
  • Stravu vydanou do jídlonosiče je strávník povinen spotřebovat v den vydání nejpozději do čtyř hodin od uvaření.
  • Součástí každého teplého jídla je nápoj. Nápoje jsou připravovány do výdejního automatu a strávník se obsluhuje sám.
  • Použité nádobí odkládají strávníci na odkládací pult, kde je odebírá pracovník kuchyně.
  • Strávníci se vyzývají, aby se ve školní jídelně chovali ohleduplně a dodržovali zásady společenských pravidel při stolování.
  • V době konzumace oběda ve školní jídelně je zakázána přítomnost osob, které žáky pouze doprovázejí a v jídelně se nestravují.