Nahoru

Pražská střela a Dopplerova vlna 2025

Gymnázium Christiana Dopplera tradičně již od roku 1996 pořádá týmové soutěže pro žáky základních škol — Pražskou střelu (matematickou) a Dopplerovu vlnu (fyzikální). Do Prahy postupuje 15 nejlepších týmů na prezenční kolo.

Pražská střela

Soutěž Pražská střela je týmová matematická soutěž, kde týmy řeší úlohy různé obtížnosti a „kupují je“ za virtuální měnu DopplerCoiny.

Nejlepší tým z naší školy „RedBull na Topu“ (Oliver Vymětal, Petr Veselý, Karla Žáková, Jasmína Procházková a Karolína Klokočníková) získali 1305 bodů a umístil se na 2. místě v celé ČR. Gratulujeme!

Dopplerova vlna

Dopplerova vlna je týmová fyzikální soutěž.

Nejlepší tým z naší školy „Votrubáci I.“ (Patrik Kejha, Michaela Palcrová, Oskar, Jakub Studnička) získali 410 bodů a umístil se na 16. místě v celé ČR — jsme momentálně 1. náhradníci. Gratulujeme!

Děkujeme všem soutěžícím za reprezentaci školy a za nasazení v náročné soutěži.

Uvidíme se v Praze 16.12. na matice

Patrik Kejha, žák 8.C

 

Partneři

Jak se k nám dostanete

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.