Nahoru

Eurovize na naší škole

Jako každý rok máme tu zase Eurovizi, jako “tradici“ už třetím rokem je v 6. třídách nově tento rok se zapojily i 8. třídy.

Poprvé letos žáci vyráběli v rozdělených skupinách plakáty různých zemí, které si sami vybrali. Plakáty nám teď zdobí chodbu před informatikami. Proběhlo také hlasování, kterého se zúčastnili pouze třídy zapojené do tvorby plakátu.

Žáci si odnášejí informace o největší a nejstarší hudební soutěži na světě od roku 1956 až do současnosti. Dozvídají se informace o ní zábavnou formou, je to téma, o kterém je malá zmínka v 9. ročníku v moderní hudbě.

Já si z této zkušenosti odnáším, že žáci si něco aspoň zapamatovali, a dokázali své znalosti přenést na plakát a sám pak mám radost, že můj čas a energie nebyly zbytečné.

Nejlepší plakát vytvořila jednoznačně skupina z 8.B – Marková, Horská, Predigerová (Francie).

Budeme doufat, že se další školní rok podaří naplánovat projektový den právě na toto téma.

 

Patrik Kejha, žák 8.C

 

Partneři

Jak se k nám dostanete

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.